Nu är vi igång!

Nu har du hittat till en blogg där mat och hälsa står i fokus. Jag som skriver heter Åsa och är legitimerad dietist. Det innebär att jag har en högskoleutbildning inom området kost och kostbehandling. Du kommer att kunna hitta recept, tips och länkar till intressanta artiklar och dessutom info om priser på de tjänster jag tillhandahåller.

Har du frågor om kost och hälsa, om kost och sjukdom eller om andra saker som rör maten vi stoppar i oss så tveka inte, maila mig på dietistasa@gmail.com, kanske kommer din fråga att dyka upp här på bloggen.

Ha det gott!

Hälsningar Åsa

2 svar to “Nu är vi igång!”

  1. Malin (willys) Says:

    Tjena bruden! Kul att du är klar! Hoppas det går bra för dig! Kram kram

  2. Linnea Says:

    Hej raring! Grattis till hemsidan, vad roligt! 🙂 Själv har jag precis röjt ur rummet/kontoret nu och flyttstädat, känns lite trist men plånboken tackar mig 🙂
    Puss!

Kommentarer inaktiverade.


