Bästa träningslåten!

Idag har varit så kul! Jag har varit i Borlänge och föreläst, bästa dan på länge. Nu ska jag laga lite sen middag efter ett sent träningspass. I väntan på morgondagen kommer en liveversion av min favvolåt att ha i lurarna när jag lyfter tungt på gymmet. Lyssna och njut! 😀

4 svar to “Bästa träningslåten!”

  1. Micke Says:

    Här sitter folk inne på schysst musiksmak ser och hör jag. Vad tar du för en föreläsning för övrigt? En väldigt intressant fråga för mig som funderar på en liknande karriär 🙂

    Vill du kan du maila.

    • Dietist Åsa Says:

      Jodå, här lallar vi inte med mjukpop inte 😉
      Mail kommer under dagen.

  2. Anna Says:

    Den var bra. Jag har mailat till dig nu ang min IBS: Jag provade verum hälsofil i två dagar men min mage tålde inte det. Den svällde upp. Det här LCHF som många pratar om är det verkligen bra?

    Anna

    • Dietist Åsa Says:

      Anna: Ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare. Jag har fått ditt mail och svar kommer under dagen. Så synd att Verumen inte hjälpte, hur gick det med provivan?

Kommentarer inaktiverade.


