Tillbaka på banan!

Välkommen tillbaka till mig själv. Halsfluss har satt käppar i mitt blogghjul men nu är jag tillbaka på banan. Vi börjar med att ta en titt på en artikel från Dagens Medicin. Barn gör som man gör och inte som man säger verkar vara en sanning som står sig.

Ännu en anledning att se över vad vi lär ut till våra barn i skolan. Vill vi att människor ska göra smarta val måste vi ge dem möjligheten att hitta kunskapen som dessa val ska grunda sig på. Mer hemkunskap i skolan!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 svar to “Tillbaka på banan!”

  1. Thomas H Says:

    Hejsan Åsa!

    Såg att du kommenterat på RR blogg och tipsade om en helt underbar och utmärkt surdegsblogg!

    Precis något sådant som jag var på jakt efter. Tack för det!

    Sen å andra sidan – läste du egentligen RR exemensarbete och har du kommenterat det? (Du hade ju ett inlägg om hans arbete om mättat fett, där du berättade att du skulle helgläsa om han arbete…?)

    • Dietist Åsa Says:

      Har läst och kommentar kommer men inte än….måste fila lite på den!

  2. Thomas H Says:

    Tack för det Åsa! Fila inte för mycket bara… utan kör på bara… rätt upp och ner som nu RR har gjort i sitt arbete (efter noggrann granskning, förmodar jag!?)! 😉

Kommentarer inaktiverade.


